Dit zeggen onze cliënten

Siert Woltjer

Huisarts in Usquert

Maarn Consult maakt een perfect maatkostuum en helpt je op weg om het te dragen. De begeleiding is duidelijk, de adviseur denkt goed mee en heeft een positieve instelling. Bij vragen per e-mail wordt snel gereageerd en de adviseur is altijd bereid om te helpen. We geven Maarn Consult het rapportcijfer 9.

Angel Sellier

Zelfstandig apotheker en eigenaar Beter Apotheken te Zoetermeer

De dienstverlening van Maarn Consult hebben wij als zeer prettig en gestructureerd ervaren. De ingeplande overlegmomenten waren zeer constructief en effectief. Ook de snelle en adequate reactie na onze audit -om de paar tekortkomingen op te lossen- zijn tot volle tevredenheid afgehandeld en heeft geleid tot de certificering van de apotheken.

Gudrun Raupp

Huisarts te Vlagtwedde

Ons struikelblok was het maken van een praktijkhandboek en we zochten ook iemand die ons voor de eerste certificering een helpende hand bood.
We zijn inmiddels gecertificeerd en we maken gebruik van huisartsmonitor.nl.
Dit bevalt goed en voor ons is het nu een goed lopend kwaliteitssysteem.

Jack Naus

Zelfstandig apotheker en eigenaar Apotheek Nederweert

De dienstverlening van Maarn Consult kenmerkt zich door een pragmatische aanpak om de slag tussen praktijk en normen/ certificering te kunnen maken. De overlegmomenten waren zeer verhelderend en zeer adequaat.

Afke ten Brink

Leerkracht bij De Stapsteen, basisschool voor speciaal onderwijs, Hengelo

Met de POVO-vaardigheidschecklist brengen we de vaardigheden die belangrijk zijn voor de middelbare in beeld. Dat doe ik als leerkracht niet alleen. Ook de leerling en de ouders vullen een checklist in. Zo krijg je vanuit drie perspectieven een beeld van de vaardigheden. En kun je samen afspreken waaraan je wilt werken. De digitale tool POVO Twente is ontwikkeld voor leerlingen in groep 7 en 8. Leerkrachten kunnen hiermee bekijken welke gedragsvaardigheden extra aandacht nodig hebben. Ook mentoren uit leerjaar 1 en 2 van het VO kunnen de tool gebruiken om in te spelen op de behoefte van hun leerlingen.